استانی 06 شهریور 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هشدار؛ کرونا در ورزقان نگران کننده است/ وضعیت ورزقان به زرد رسیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان با توجه به رد شدن وضعیت شهرستان ورزقان جلسه ویژه‌ای، امروز به دستور فرماندار شهرستان با حضور دکتر صراف نژاد رئیس شبکه بهداشت ودرمان ،الهی منش رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان وکارشناس بهداشت محیط ، روابط عمومی شبکه و مسئول اورژانس ۱۱۵ تشکیل و آخرین پروتکل های اجرائی زیر مصوب گردید که اجرای آن برای تمامی هیئت های عزاداران شهرستان الزامی می باشد.

۱-عزاداری درمحیط باز
۲-رعایت فاصله اجتماعی ۱/۵ الی ۲ متر
۳-استفاده عمومی از ماسک
۴-عدم استفاده از زنجیر و وسایل مشترک
۵-هرگونه تجمع در اطراف هیئت ها به هر دلیل خطرساز می باشد
۶-در مورد نذورات و احسان ها، توصیه بر پخش مواد خام می باشد و در صورت پخت و پز باید با حضور کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت انجام گیرد و آن هم فقط و فقط برون بر باشد و هر گونه سفره انداختن و میهمان پذیری و ایجاد تجمع برای پخش نذورات ممنوع می باشد
۷-گندزدایی وضدعفونی محل های عزاداری درشهر ها وروستاها باید قبل از شروع و بعد از اتمام مراسم توسط شهرداران و دهیاران انجام گیرد.

یادآوری می شود طبق بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان بهداشت از دستجات در روستاهای ذیل اوضاع بدلیل عدم رعایت خطرناک بوده و رعایت بیشتری می بایست انجام گیرد.
روستای کاسین- گویجه سلطان- علویق- جاجان- کیقال- سقای- جوشین- وردین و مهترلو. در شهر ورزقان تنها یک هیئت پروتکل های بهداشتی را نادیده می‌گیرد که تذکرات لازم توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داده شده است در صورت تکرار با مسئولین هیئت بدلیل به خطر انداختن سلامت مردم برخورد خواهدشد.
همچنین اجرای هرگونه شبیه خوانی ،علم گردانی به هر طریقی ممنوع می باشد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *