استانی 07 آبان 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

کرونا در شهرستان ورزقان هر روز جان یک نفر را می گیرد

دکترعلی صراف نژاد رئیس شبکه بهداشت ودرمان ورزقان در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان با اعلام این خبر افزود: هم اکنون در شهرستان ورزقان روزانه یک نفر از همشهریان براثر بیماری کرونا جان خود را از دست می دهند و تعداد میزان مبتلایان جدید حدودا ۹ برابر شده ،که متاسفانه وضعیت شهرستان در مرحله هشدار قرارگرفته ولی اکثر مردم همچنان کرونا را جدی نمی گیرند.

وی گفت: متاسفانه تا این لحظه در شهرستان ورزقان پروتکل های بهداشتی به هیچ وجه مراعات نشده و برخی افراد خاطی با این روش با سلامت و جان مردم بازی می کنند، برابر بازدیدهای میدانی حضوری از جایگاههای سوخت، پیشخوان ها ،نانوائی ها ،مراکزخرید و.. پروتکل های بهداشتی اصلا رعایت نمی شود منتظر برخورد قاطع اکیپ نظارت کارشناسان فرمانداری، شبکه بهداشت و اداره صمت هستیم تا بدون اغماض اصناف و مناطق موجده بیماری را تعطیل نمایند و در برخی ادارات و بانک ها نیز وضعیت اصلا قابل قبول نیست و تمامی ادارات شهرستان باید از ایجاد هر گونه صف و تجمع به هر دلیل اجتناب نمایند تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

مسئول سلامت شهرستان اظهارداشت: بزرگترین خطر پیش رو شروع جشن های عروسی و برگزاری مجالس ختم در منازل می باشد که اینگونه مجالس و محافل محل انفجار و انتشار بیماری کرونا و قتلگاه های بالقوه اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ورزقان از مردم خواست: باحضور در هرگونه مراسمات، دورهمی ها و تجمعات خودداری نموده و با استفاده از ماسک رعایت فاصله گزاری و شستشوی مرتب دست ها خودشان را از این بیماری منحوس ایمن نمایند.

دکتر صراف نژاد درادامه از خیرین، مجتمع مس سونگون، فرماندار و نماینده شهرستان خواست باعنایت به کمبود و نیاز مبرم مدافعان خط سلامت بیمارستان ومراکز بهداشتی و درمانی به ماسک ولوازم بهداشتی و حفاظتی از هرگونه کمک و مساعدت دریغ نکنند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *