استانی 14 شهریور 1401 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مهلت سه ماهه به معدن طلای اندریان

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا سمیعی ضمن قدردانی از زحمات استاندار، فرماندار و فرماندهی انتظامی شهرستان و بخش خاروانا، خواستار انجام تعهدات و مسئولیت های اجتماعی معدن طلای اندریان شدند و اعلام نمودند شرکت زرین داغ آستارگان باید به تعهدات اجتماعی خود عمل کند.

وی با اشاره به مصاحبه آقای سایخانوف که گفته بودند در معدن امنیت جانی نداریم ضمن گلایه از این صحبت، اعلام کردند شورای تامین با همه توان خود به معدن اندریان کمک نموده و امنیت منطقه برقرار کرده است و مردم روستاهای مجاور معدن بسیار نجیب هستند.

وی ضمن برشمردن اولویت های منطقه از معدن خواست تا به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنند و یادآور شدند روابط عمومی شرکت بسیار ضعیف بوده و ضعف روابط عمومی شرکت باعث گردیده که این معدن و شرکت مورد هجمه های زیاد مردمی قرار گیرد.

سمیعی ادامه داد: حوزه قضایی در چارچوب قانون و مقررات با عاملان و حفاران غیرمجاز منطقه برخورد جدی نموده و این برخورد به لحاظ تخلف حفاران غیرمجاز است و عدم عمل به تعهدات اجتماعی از سوی معدن نیز تخلف از نوع ترک فعل است.

رئیس حوزه قضایی خاروانا گفت: اولویت اول ما تکمیل ساختمان ستاد بحران منطقه، دومین اولویت تشکیل تعاونی و بکارگیری افراد بومی و محلی در شرکت و مطالبه سوم ما راه اندازی دفتر شرکت در منطقه هست چرا که فعالیت معدن در بخش خاروانا ولی دفتر معدن در تبریز هست این دفتر می‌تواند در مسئولیت های اجتماعی در منطقه عمل کند.

وی با اشاره به اینکه روزانه چندین نفر افراد بی‌بضاعت به بنده مراجعه و درخواست کمک میکنند ‌، تاسف اینجاست که معدن طلا در منطقه هست اما مردم برای رفتن به پزشک پول ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین سمیعی از مدیران معدن خواست تا اقدامات خود را در زمینه های مسئولیت های اجتماعی از طریق رسانه ها و فضای مجازی به سمع و نظر مردم برسانند.

وی افزود: ضمن احترامی که به شما به عنوان مهمان در کشور ما حضور دارید و سرمایه خود را به اینجا آورده اید شورای تامین و دستگاه قضایی در چهارچوب قوانین و مقررات از شما حمایت میکند اما شما نیز باید به وظایف خود در قبال مردم عمل نمایید.

ایشان در ادامه با بیان اینکه بنده سه ماه به شما فرصت می دهم تا به مسئولیت و تعهدات اجتماعی خود عمل کنید و در این مسیر بنده و مسئولین شهرستان در کنارتان خواهیم بود و اولویت ما حل مشکلات مردم است. از وقتی که به خاروانا آمده ام هر جا مشکلی در معدن و سایر مکان ها بوده ما ورود کردیم تا باری از دوش مردم برداریم و مردم این منطقه بسیار مظلوم و محروم هستند و من این را حس و لمس می کنم و در راستای حل مشکلات مردم از هیچ امری تا جایی که قانون اجازه دهد فروگذار نخواهم بود.

وی در پایان با اشاره به اینکه حمایت از معدن وظیفه قانونی ما است گفت : حمایت از مردم نیز وظیفه قانونی و اصلی ما است.

/ انتهای پیام

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *