استانی 24 اسفند 1401 - 1 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از پرداخت وام به بیش از ۲ هزار نفر تا ارائه خدمات در ۳۰ باجه روستایی

به گزارش آوای ورزقان ؛ مهران علیپور در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان گفت: پست بانک با ۷ دستگاه عابر بانک در شهر و روستای های مختلف شهرستان ارائه خدمات می کند و در آینده نیز سعی خواهد شد این تعداد افزایش پیدا کند.

۱۲ باجه بانکی در روستاهای مختلف به دستگاه های صدور آنی کارت بانکی مجهز هستند و خدمات مورد نیاز در سریع ترین زمان ارائه می گردد.

وی با بیان اینکه وضعیت باجه های پست بانک شهرستان در استان در وضعیت عالی قرار دارد گفت: تلاشمان این است که خدمات بانکی به آسانی در دسترس مردم شهرستان و تمامی روستائیان عزیز قرار بگیرد

رئیس پست بانک ورزقان گفت: وام های که از طریق کمیته امداد امام (ره) ، اداره بهزیستی و بنیاد مسکن معرفی شدند نزدیک به صد درصد پرداخت شده است.

علیپور ادامه داد: ۸۰ درصد منابع شعبه پست بانک از طریق تسهیلات به مردم شهرستان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: عمده مشکلی که گریبان گیر بانک ها شده است افزایش حجم کار می باشد و در مقابل نیز از نظر نیروی انسانی با کسری مواجه هستیم.

رئیس پست بانک شهرستان ورزقان گفت: پست بانک در شهرستان ورزقان توسط ۳۰ باجه روستای به تعداد ۲ هزار ۱۰۰ فقره تسهیلات پرداخت کرده کرده است

وی در پایان گفت: وجه تمایز پست بانک با دیگر شعبات بانکی کشور ارائه خدمات نوین بانکی به هم روسائیان عزیر در دور دست ترین مناطق روستایی است و این یک افتخار بزرگ برای پست بانک در ایجاد توازن و عدالت اجتماعی در استفاده هموطنان عزیز از خدمات بانکی در روستاها می باشد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *