استانی 22 فروردین 1402 - 12 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دیدار امام جمعه ورزقان با دکتر عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون و بازدید از بخش های مختلف آن مجتمع/ خبر خوش مدیر مجتمع مس سونگون برای مردم ورزقان؛ اتمام و افتتاح پروژه هیپ لیچینگ بزودی  

به گزارش آوای ورزقان؛ حاج شیخ مهدی پورمحمد به همراه مسئول دفتر و ستاد نماز جمعه ورزقان با دکتر عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون ورزقان دیدار و از بخش های مختلف آن مجتمع بازدید کردند.

امام جمعه ورزقان در این بازدید با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۰ نحوه اجرای پروژه های مجتمع مس سونگون رضایت بخش نبوده، افزود: یکی از طرح های مجتمع مس سونگون که در ۳۱ شهریورماه ۹۷ کلنگ زنی شد پروژه هیپ لیچینگ میباشد که طبق گفته مدیر وقت مجتمع مس سونگون بایستی در طول ۱۲ الی ۱۸ ماه به اتمام می رسید که متاسفانه تا سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در این دیدار دکتر عباس زاده مدیر مجتمع مس سونگون ضمن گزارش از طرح های توسعه مس سونگون خصوصا پروژه هیپ لیچینگ، افزود: خوشبختانه با تلاش تمامی همکاران و حمایت مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران از سال ۱۴۰۱ اقدامات لازم در جهت تسریع پروژه هیپ لیچینگ که زمان کمی از فصل کاری در منطقه باقیمانده بود هماهنگی های لازم صورت گرفت.

دکتر عباس زاده از اتمام و افتتاح این پروژه (هیپ لیچینگ) خبر داد و افزود: امروز پروژه هیپ لیچینگ در مجتمع مس سونگون آماده بهره برداری بوده و سالانه سه هزار تن مس کاتد تولید می کند که بزودی این پروژه با حضور مردم و مسئولین افتتاح خواهد شد تا یکی دیگر از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه محقق شود.

وی افزود: در این پروژه صدها نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

امام جمعه ورزقان در آخر از پیشرفت های خوب در خصوص طرح های مجتمع مس سونگون تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است امام جمعه ورزقان چندین سال است پیگیر پروژه های مجتمع مس سونگون بوده که به حمدالله این پیگیری ها به نتیجه می رسد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *