استانی 13 خرداد 1402 - 10 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امام جمعه ورزقان خواستار تقویت آنتن دهی کانال های تلوزیونی در ورزقان شد

 

به گزارش آوای ورزقان؛ حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان اظهار داشت: با توجه به اهمیت رشد تولید در کشور رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که بایستی همه در حد توان برای تحقق شعارسال تلاش و همکاری کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان ادامه داد: تا امروز در شهرستان ورزقان جلساتی در مورد مهار تورم و رشد تولید برگزار و تصمیماتی اتخاذ گردیده ولی متاسفانه عملیاتی نشدند لذا ضروریست برای رشد تولید که اشتغال آفرینی را نیز در پی خواهد داشت از سوی مسئولان امر پیگیری جدی صورت پذیرد.

حاج آقا پورمحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت محترم مشکلات را یکی پس از دیگری حل می نماید، تاکید کرد: میدان اقتصادی کشور توسط عوامل نفوذی در سال های گذشته مین گذاری شده بود، امروز با تلاش دولت محترم مین ها یکی پس از دیگری برداشته و مشکلات در حال حل شدن هستند ، از این رو انتظار داریم در شهرستان ورزقان نیر مصوبات و تصمیم گیری های دولت در سفره مردم نمایان گردد.

امام جمعه ورزقان همچنین در سخنان خود از وضعیت آنتن دهی کانال های تلویزیونی برخی روستاهای این شهرستان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه آنتن دهی کانال های تلوزیونی در منطقه ارسباران و خصوصا ورزقان قابل قبول نبوده و باعث بروز مشکلات فرهنگی و اجتماعی و … مختلفی گردیده است لذا انتظار داریم مسئولین امر نسبت به تقویت شبکه آنتن دهی تلویزیونی این روستاها بیش از پیش تلاش کنند.

حاج پورمحمد از کم توجهی به بخش کشاورزی شهرستان نیز انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاکنون در راستای توسعه و مکانیزاسیون کردن کشاورزی کاری صورت نگرفته است و کشاورزان عزیز و زحمت کش را با مشکلات مختلفی روبرو کرده است که انتظار داریم مسئولان مربوطه به جد پیگیر موضوع باشند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *