اسلایدر 06 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

هر کس آرامش مردم را سلب کند آرامش او را سلب می کنیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ورزقان؛ به مناسبت هفته قوه قضائیه دادگستری ورزقان با برپایی میز خدمت در مصلای این شهرستان با حضور کارکنان قضایی و اداری رسیدگی به مشکلات مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا دکتر احمد موسوی رئیس دادگستری شهرستان ورزقان قبل از خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه به ایراد سخنرانی پرداخت.

رئیس دادگستری ورزقان اظهار داشت: تلاش دکتر بهشتی در طراحی و تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی مبتنی بر احکام متعالی اسلامی و استفاده از آخرین دستاورد های بشری قابل ستایش است از جمله ویژگی های بارز شهید بهشتی کادر سازی بود که این‌ ویژگی ایشان در کادر سازی در قالب جذب قضات جوان ،انقلابی و عالم از حوزه و دانشگاه برای قوه قضاییه متبلور شد

وی افزود: پیش بینی ولی فقیه و پیش بینی قوای سه گانه مستقل زیر نظر ولایت امر و امامت امت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ویژگی بارز شهید بهشتی بود.

این مقام قضایی در ادامه سخنان خود گفت: مطابق اصل ۵۶ قانون اساسی، قوه قضاییه یک قوه مستقل و پشتیبان حقوق اجتماعی مردم است و کارکنان و قضات آن هر روز، هر ماه و هر سال ارزیابی می شوند

موسوی ضمن اینکه از مردم شهرستان ورزقان خواست برای سند دار شدن زمین های خود اقدام نمایند گفت: به مردم مومن و انقلابی شهرستان ورزقان عرض می کنم هر جا احساس کردیم نیاز هست و موثر هستیم به صورت جدی ورود کردیم

سید احمد موسوی متذکر شد: دستگاه قضایی پشتیبان مسئولان اجرایی شهرستان است، پروژه های عمرانی شهرستان باید پیگیری گردد و مانع احتمالی برطرف گردد.

رئیس دادگستری ورزقان افزود: ورزقان با دوران قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و توسعه یافته است اما وضعیت کنونی آن با ایدآل و مطلوب فاصله زیادی دارد و قابل قبول نیست! لذا باید زیرساخت های مختلف در شهرستان ایجاد شود.

وی در ادامه تاکید کرد: عملکرد تمام مسئولان زیر ذره بین دستگاه قضایی است و تمام فعالیت های آن ها را از نزدیک بررسی و رصد میکنیم، هر کس آرامش مردم شهرستان را در فضای حقیقی و مجازی را سلب کند آرامش او را سلب می کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان ورزقان در بخش دیگری از سخنان خود به مسایل قضایی پرداخت و گفا: شهرستان ورزقان در سال ۱۴۰۰ حدود ۲۰۰ نفر ورودی به زندان داشته است اما با پیگیری های که شد با ۱۰ نفر زندانی سال را به اتمام رساند. ضریب امنیتی شهرستان بسیار بالا است و خادمان شما در دادگستری در تلاش هستند وضعیت هر روز بهتر از روزهای قبل باشد

وی با اشاره به کمبودها در بخش قضایی شهرستان خبرداد: این خبر هم به اطلاع مردم فهیم شهرستان می رسانم، شعبه بازپرسی و شعبه دادگاه انقلاب در دادگستری ورزقان دایر شده است تا مشکل رفت و آمد مردم منطقه به شهرستان های دیگر برطرف گردد.

موسوی در پایان گفت: در حوزه آرد و نان، ساخت ساز غیر قانونی در اراضی زراعی و باغات، تصرف غیر قانونی اراضی ملی، رفع تصرف از بستر رودخانه ها و حریم راه‌ها مواصلاتی و به طور کلی در هر حوزه ای مشکلی وجود داشت و حمایت از حقوق عامه ایجاب می نمود و ورود کردیم و به نتایج مطلوبی نیز دست یافته ایم.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *