استانی 11 تیر 1402 - 11 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دفتر باشگاه مس در ورزقان مستقر میشود

مدیرعامل مس سونگون با اعلام این خبر گفت: در کنار باشگاه داری به توسعه زیرساخت های ورزشی شهرستان ورزقان نیز توجه ویژه می شود و در همین راستا پیشرفته ترین کمپ فرهنگی ورزشی غرب آسیا در ورزقان در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ورزقان، پس از جدایی رسول خطیبی از مدیریت باشگاه مس سونگون ورزقان یاسر نجف زاده طی مراسمی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

معبود عباس زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان در حاشیه این این مراسم به خبرنگار آوای ورزقان گفت: در انتخاب مدیریت جدید باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون کسی دخالت نکرده است و شخصا در این مورد تصمیم گرفته است.

وی در مورد آینده باشگاه گفت: تمام فعالیت های باشگاه هم از نظر فرهنگی و هم از نظر ورزشی با محوریت و اولویت شهرستان ورزقان خواهد بود و بعد از آن سایر نقاط استان مورد توجه خواهد شد، لذا مدیریت جدید مکلف است دفتر و زیر ساخت های باشگاه را هرچه سریع در ورزقان مستقر و فعالیت خود را با قدرت آغاز نماید.

معبود عباس زاده ادامه داد: آیا زمانی که دوستان در قدرت بودند و قبل از حضور حقیر، مدیرعامل باشگاه بومی ورزقان بود؟! آیا دفتر باشگاه در ورزقان مستقر بود؟! از کدام یک از مسئولان و ظرفیت های بومی منطقه حمایت کردند که امروز مدعی حمایت از نیروهای بومی هستند؟!

این مدیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در کنار باشگاه داری ما به ایجاد زیرساخت های استاندارد نیز توجه داریم و هم اکنون پیشرفته ترین کمپ فرهنگی ورزشی غرب آسیا توسط شرکت مس در ورزقان احداث می شود که با تکمیل آن تمام نیازهای یک باشگاه مطابق با استانداردهای روز دنیا در اختیار مردم و باشگاه مس قرار خواهد گرفت و در آینده نزدیک شاهد برگزاری بازی های تیم در ورزقان خواهیم بود.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *