استانی 12 مهر 1402 - 8 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

برای حل مشکلات ورزقان راهکارهای مناسب اتخاذ شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم قوه قضاییه صبح امروز برای بررسی مسایل شهرستان و دادگستری ورزقان وارد شهرستان ورزقان شد.

به گزارش آوای ورزقان معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم  قوه قضاییه صبح امروز چهارشنبه (۱۲ مهر) در سفری رسمی وارد شهرستان ورزقان شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه که در این سفر رئیس دستگاه قضا را همراهی می‌کند، برنامه‌های متنوعی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم شهرستان ورزقان ترتیب خواهد داد؛ غبارروبی مزار شهدا، شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری شهرستان و چندین بازدید از برنامه‌های جهانگیر در این سفر است.

دکتر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم قوه قضاییه پس از زیارت و غبار روبی مزار شهدا در جلسه شورای اداری شهرستان ورزقان شرکت کرده و ضمن تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص) گفت: همه عالم هرچی دارد از وجود پیامبر اکرم است. چرا که مقام عظیم پیامبر تکریم همه خوبی هاست و باید پیامبر را الگوی خود قرار دهیم .

وی ادامه داد: به نمایندگی از رییس قوه قضائیه به شهرستان ورزقان آمدیم و تا مشکلات مردم در ارتباط با دادگستری و همچنین مشکلات همکاران دادگستری را بشنویم و در حد توان در برطرف کردن آن ها تصمیماتی اتخاذ شود. وی در ادامه به رسالت قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: رشد تولید و مهار تورم و امنیت پایدار در سایه اجرای صحیح وظایف قوه قضائیه می باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در ادامه گفت: همه وظیفه داریم در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب با دیگر قوا و بخش‌ها مختلف همکاری کنیم، بحمد الله قوای سه‌گانه همکاری مناسبی دارند و این همکاری کمک شایانی به برطرف کردن مشکلات مناطق مختلف کشور می‌کند.

جهانگیر ادامه داد: در سفرهای استانی سعی می‌کنیم جایگاه استان‌ها ارتقا یابد. قبل از سفرهای استانی تیم‌های مختلفی از قوه قضائیه از مناطق مختلف بازدید و نظارت داشتند. امروز در این سفر به بررسی راه حل‌های مسائل مختلفی که تیم‌های نظارتی جمع‌آوری کردند می‌پردازیم.

وی در پایان این نشست گفت:  برای مشکلات روبروی شهرستان باید راهکارهای مناسب اتخاد گردد تا مشکلات منطقه به حداقل برسد.

در ادامه این سفر دکتر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم قوه قضائیه در دیدار با قضات، کارکنان سازمان‌های تابعه دادگستری شهرستان ورزقان بیان داشت: بعد از استقلال قوه قضائیه امکانات این قوه در ابتدا در حد وزارت خانه بود. اما با تلاش‌های که صورت گرفته مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شدند.

جهانگیر ادامه داد: مشکلات زیادی در حوزه نیروی انسانی داریم، اما باید شان نیروی انسانی حفظ شود. ما شاهد هستیم رئیس محترم قوه قضائیه شخصا پیگیر حل مشکلات کارکنان می‌باشند و همچنین جلوگیری از قطع همکاری با نیروها از برنامه‌های جدی قوه است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در پایان گفت: امیدواریم در سفر رئیس قوه قضائیه به آذربایجان شرقی اتفاقات خوبی رخ دهد و تا بهترین خدمات را برای مردم ارائه گردد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *