اسلایدر 15 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

از ۳ هزار تا پلاک گذاری تا تشکر از مردم و خبرنگاران

سرهنگ خدایی در بین الصلاتین نماز جمعه بمناسبت هفته انتظامی گزارش مختصری از عملکرد پلیس ارایه و ضمن تشکر از همراهی مردم فهیم منطقه و همکاری خبرنگاران شهرستان گفت: برخورد با برهم زنندگان امنیت با اقتدار انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ورزقان سرهنگ حبیب خدایی اظهار داشت امنیت قابل قبولی در شهرستان ورزقان حکم فرماست که جا دارد از همراهی، بصیرت و آگاهی مردم شهید پرور شهرستان تقدیر و تشکر کنم.

خدایی در ادامه با تاکید بر اینکه برخورد با برهم زنندگان امنیت با اقتدار انجام می شود گفت: تا پای جان برای برقراری امنیت در جامعه و شهرستان تلاش خواهیم نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در بحث ماموریت های پلیسی بالغ بر ۷ هزار فقره تماس با فرماندهی انتظامی ورزقان برقرار شده است که از این تعداد حدود ۵ هزار تماس ماموریت فوریتی بوده است.

خدایی گفت: برای راحتی مردم و خصوصا کشاورزان، پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی در ورزقان انجام می یابد که در طول یک سال گذشته ۴۰۰ دستگاه از ماشین آلات کشاورزی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی پلاک گذاری شدند

فرمانده انتظامی ورزقان گفت: در بخش عمومی نیز ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در ورزقان پلاک گذاری شده است .

سرهنگ خدایی در ادامه سخنرانی خود از خبرنگاران شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت: از زحمات اصحاب رسانه شهرستان کمال تقدیر و تشکر را داریم که در برقراری امنیت شهرستان و همچنین در اطلاع رسانی خدمات پلیس به مردم ما را یاری می کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ورزقان در پایان از بازگشایی دفتر پلیس +۱۰ در روزهای آتی خبر داد و گفت: مشکلی که از اوایل سال ۱۴۰۱ درگیر آن بودیم تعطیلی دفتر پلیس +۱۰ بود. لازم میدانم از مطالبه گری های امام جمعه محترم و مردم شهرستان در اینخصوص تقدیر و تشکر کنم. بعد از پیگیری ها و تلاش های مکرر و طی کردن استعلامات و تاییدیه های مختلف ،جانمایی انجام گرفته و در آستانه بازگشایی قرار دارد و امیدواریم در روزهای آتی برای مردم منطقه ارایه خدمات کنند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *