استانی 21 مهر 1402 - 7 ماه پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

جشنواره فرهنگی ورزشی ستارخان ورزقان برگزارنمی شود؟!

سکوت مسئولان شهرستان ورزقان در برابر عدم برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی ستارخان ورزقان در دو سال پیاپی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ورزقان: سال گذشته تمام کارها برای برگزاری جشنواره انجام شده بود اما به یکباره اطلاعیه عدم برگزاری از سوی اداره ورزش و جوانان منتشر شدو مردم و دوسداران جشنواره امیدوار به برگزاری جشنواره در سال ۱۴۰۲ را داشتند.

متاسفانه باتوجه به عدم حمایت مسئولان شهرستان از برنامه های فرهنگی ورزشی و از سکوت عجیب این مسئولان مشخص است این جشنواره امسال هم برگزار نمی شود.

مطمئنا اداره ورزش و جوانان به تنهایی توان برگزاری چنین جشنواره بزرگی را ندارد. حضرتیان رئیس اداره ورزش و جوانان از نبود امکانات و عدم حمایت از ورزشکاران و جوانان منطقه گلایه میکند لذا به شدت نیاز است مسئولان ارشد شهرستان در برگزاری جشنواره های این چنینی ادارات مرتبط را یاری کنند.

اخیر شهرداری و شورای شهر ورزقان هم یک برنامه در قالب جنگ شادی تدارک دیده بودند اما هیچ کدام از مسئولان شهرستان حتی شده دقایقی در برنامه حاضر نشدند.

بنظر می رسد مسئولان شهرستان آنچنان به برنامه های فرهنگی ورزشی اعتقاد ندارند و یا تعریف آن ها از فرهنگ ورزش چیز دیگری است. چرا که هر بار با ورزشکاران گپ و گفت میکنیم از وضعیت و نبود امکانات ورزشی گلایه می کنند. این در حالی است که ورزقان چهار معدن فعال و یک باشگاه فرهنگی ورزشی در سطح بین المللی دارد.

بعد از خواندن مطالب بالا بهتر است بدانید جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر در کلیبر ۲۸ ام همین ماه برگزار می شود و جا دارد مسئولان کلیبر تقدیر و تشکر کنیم

مفاخری چون ستارخان، علامه جعفری، شهید حاج ذاکر حیدری و محمدتقی خان پسیان بدون شک هویت فرهنگ غنی و تاریخ بلند مردم منطقه هستند و وظیفه ذاتی شما مسئولان جلوگیری از فراموش شدن این هویت است.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *