استانی 11 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ناعدالتی در توزیع سبد کالا همچنان ادامه دارد

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازآناج توزیع بسته‌‌ی حمایت غذایی در بین اقشار کم درآمد جامعه از روز پنجشنبه آغاز شده است و افراد تحت پوشش حمایت غذایی می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی و کارت مخصوص دریافت یارانه نقدی با مراجعه به فروشگاه‌های زنجیره‌ای نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

گفتنی است یکی از ایرادات اساسی توزیع سبدکالا میان مردم ناعادلانه بودن آن است، چنانکه برخی از افراد قشر مرفح جامعه مشمول آن شده‌اند ولی  برخی کارگران شهرداری و سایر کارخانجات از دریافت آن محروم هستند.

ادامه توزیع سبدکالا میان مردم در حالی ادامه می‌یابد که در گذشته انتقاداتی در خصوص نحوه اجرای آن و ناعادلانه بودن توزیع به دولت تدبیر و امید وارد شده بود ولی با وجود آن این ابتکار ناموفق دولت یازدهم ادامه دارد.

سرپرستان خانوار می‌توانند جهت اطلاع از میزان مبلغ بسته حمایتی با شماره #۷۹۹* تماس حاصل نمایند و با وارد کردن کدملی سرپرست خانوار اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و اقشار آسیب پذیر جامعه دریافت کنندگان اصلی بسته حمایت غذایی می‌باشند که شامل ۹ کیلو گوشت مرغ و مبلغ ۸۰ هزارتومان جهت خرید کالا می‌باشد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *