استانی 18 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مصاف با هامون سازه، حساس‌ترین دیدارِ فصل ماست / امیدوارم هواداران با حضورشان ماشین را تنها نگذارند

به گزارش آوای ورزقان“جعفر برزگر” مدافع جوان و بومی تیم فوتبال ماشین سازی شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص بازی فردا با تیم هامون سازه زاهدان گفت: حساس‌ترین و سرنوشت‌سازترین بازی کل فصل ما همین بازی است. قطعا تمام تلاش و انرژی خود را خواهیم گذاشت تا بتوانیم سه امتیاز این بازی حساس را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: اتفاقات زیادی در اوایل فصل و بازی‌های گذشته رخ داده است و ما نتوانسته‌ایم نتایج خوبی در خور هواداران این تیم ریشه دار کسب کنیم.

برزگر ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های آقای اکبرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی شهرداری تبریز و آقای باغ آبادی و دیگر کادر فنی، چند بازیکن تأثیر گذار دیگر به تیم جذب شدند و با ایجاد هماهنگی و تقویت تیم نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کردیم.

مدافع اردبیلی تیم ماشین سازی شهرداری تبریز در خصوص حضور و حمایت هواداران در بازی فردا اظهار داشت: ریشه‌دارترین تیم شمالغرب کشور قطعا هواداران خیلی زیادی را هم دارد. در بازی‌های قبل با وجود سرمای شدید هوا و اینکه بازی ها در اواسط هفته برگزار می‌شد، با این بازهم حال هواداران زیادی برای تماشا و تشویق بازی‌های ما به استادیوم تختی می‌آمدند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع را قبول داریم که نتوانستیم هوادارنمان را شاد کنیم ولی سعی می‌کنیم با صعود به گروه بالا و پیروزی در بازی‌های نتایج قبلی را جبران کنیم. امیدواریم در بازی فردا اگر استادیوم پر هم نشود، بیش از هشتاد درصد آن را هواداران سبز پوش و متعصب ماشین سازی پر کنند.

جعفر برزگر در خصوص شرایط تیم در طول این هفته توضیح داد: بعد از پیروزی در بازی قبل با شاهین کیش، تمرینات را با روحیه و انرژی مضاعفی آغاز کردیم. کادر فنی در طول مسابقات تیم های قعر جدول و صدر جدول را آنالیز کرده و تمرینات را بر اساس نقاط ضعف آن تیم انجام داده‌ایم.

وی افزود: بیش از هشتاد درصد تیم ما بومی و جوان است، امیدواریم هواداران و مسئولین با حضور در استادیوم و حمایت‌های خود ماشین را تنها نگذارند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *