تولیدی 29 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

انتخابات ۹۴ ورزقان و خاروانا ، در محافل چه خبر؟

به گزارش آوای ورزقان وبلاگ ورزقان نیوز۱ شهرستان ورزقان نوشت: درحالی واپسین روزهای سال ۱۳۹۳ را سپری می کنیم که یک سال به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال آتی مانده است دراین تحلیل سعی می شود آن چه از تب و تاب انتخابات در ورزقان و خاروانا می گذرد گزارشی ارائه شود .  

شنیده ها حاکی از آن است آرایش جریانات سیاسی در شهرستان ورزقان شروع شده و تلاش برای یارگیری از سوی کاندیداهای احتمالی ادامه دارد ، از خاروانا خبر می رسد که یکی از روسا که تصمیم بر کاندیداتوری گرفته بود هفته گذشته منصرف شده است ، خبرهای رسیده از کاندیداتوری یکی از روسای دانشگاههای ورزقان در انتخابات هم حکایت دارد درمحافل گفته می شود که این شخص با شعار سه میلیاردتومان هزینه برای انتخابات ورزقان و خاروانا وارد این عرصه شده و با حضور درروستاها اقدام به یارگیری می کند.   

خبر دیگر اینکه پچ پچ های شنیدنی نشان از برنامه دولت تدبیر و امید در ورزقان و خاروانا بر ای انتخابات آتی دارد و جبهه های مختلفی همچون اصولگرایان سعی در تثبیت موقعیت خود و اصلاح طلبان سعی در بدست آوردن موقعیت در شهرستان دارند.

مردم روستای مهترلوی ورزقان هم این بار می خواهند خودی نشان داده و کاندیدایی به مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ بدهند این شخص مردم روستای مهترلو و روستاهای اطراف را پشتوانه خود برای کاندیداتوری می داند . از خاروانا خبردیگر اینگه شخصی با سابقه نظامی سعی در کاندیداتوری درانتخابات آتی دارد اما هنوز اعتلافی از دیزمار برای کاندیداتوری شخص واحد مشاهده نمی شود.

تلاش کابینه حاکم بر انتخابات مجلس هم برای حفظ نفرات و دوستان قدیمی ادامه دارد ایشان هم سعی درتوجیح عملکرد خود داشته و با حضور در روستاها و محافل اقدام به تشریح عملکرد خود می کنند .  

رفت و آمدهای روحانی به اصطلاح خوش مشرب از روستای ینگجه درمنطقه خاروانا به محافل عمومی هم ادامه دارد ولی از تب و تاب انتخاباتی وی در سایت ها کمی کاسته شده است . خبر های دیگری نشان از آن دارند که کهنه کارانی از منطقه جهت کاندیداتوری اعلام آمادگی کرده اند و در محافل منطقه و مجالس رفت و آمد دارند.   

مطالعه تحلیل ها نشانگر آن است که هنوز ورزقان و خاروانا از لحاظ  سیاسی جوی نسبتا آرام را سپری می کند . 

مدیریت این وبلاگ هم با تجارب ، تعهد و تخصص خود سعی در تحلیلها و نمایش  نظرات مخاطبین عزیز کرده و انعکاس نظرات ارسالی به معنای حمایت از شخص خاصی نیست ، به امید ان که با درک حقایق شاهد حضور افراد کاردان و تحصیل کرده و متخصص از منطقه جهت کاندیداتوری درانتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۱۳۹۴ باشیم . 

در دنیای اینترنت هم برخی با ایجاد وبلاگ هایی  سعی درتحلیل مسائل مربوط به انتخابات را دارند .  

دراین بین وبلاگ هایی هم  سعی در طرفداری وحمایت از نماینده کنونی و تشریح عملکرد وی با نام های مستعار دارند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *