استانی 06 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

خانم ابتکار حیثیت خود را بر باد ندهد!/ مواضع تیم مذاکره کننده ایران در چارچوب سیاست های رهبری است

به گزارش آوای ورزقان ،محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با خبرنگار آناج در خصوص سخنرانی اخیر معصومه ابتکار در دانشگاه شریفی مبنی بر رفع حصر سران فتنه تصریح کرد: اگر خانم ابتکار وقت اضافی دارد به مسایل زیست محیطی بپردازد چرا که مشکلات زیاد زیست محیطی حل نشده ای وجود دارد که باید پیگیر باشد.

وی با بیان اینکه خانم ابتکار تخصص کافی در مسایل سیاسی ندارد، اظهار کرد: وی سر رشته ای در مسایل سیاسی ندارد با این حال اگر علاقمند به فعالیت در این حوزه هستند، توان حل مسایل زیست محیطی را ندارد، آقای روحانی وی را مسوول بخشی سیاسی بکند.

وی اعلام کرد: این اقدام خانم ابتکار مبنی بر رفع حصر، به ضرر منافع ملی است، با این کار حیثیت خود را بر باد می دهند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص آخرین اخبار مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۵ گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب بر روی تک مرحله ای بودن مذاکرات تاکید داشتند، اکنون تغییراتی در آن جهت لحاظ شده است و قطعا مواضع تیم مذاکره کننده ایران در چهارچوب سیاست های رهبری است.

وی تصریح کرد: کشورهای ۱+۵ بلاخره متوجه شده اند که ایران هرگز از حقوق خود در مقابل کشورهای ۱+۵ کوتاه نخواهد آمد بنابراین این کشورها تغییراتی در مواضع خود خواهند داد با این حال از زیاده طللبی خود و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی دست بر نخواهند داشت.

سعیدی در خصوص موافقت نمایندگان مجلس با ممنوعیت واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی تا اتمام برنامه پنجم اظهار کرد: واگذاری مدارس دولتی به بخش خصوصی تبعات منفی زیادی به همراه خواهد داشت چرا که در همین مدارس غیر انتفاعی نیز با مشکلاتی چون هزینه های گزاف و سطح پایین کیفیت آموزشی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه طبق قانون اساسی آموزش و پرورش جزو وظایف دولت است و آموزش و پرورش هر دانش آموز تا اتمام دوران دبیرستان بر عهده دولت است و دولت باید متولی آموزش و پرورش باشد نه اینکه بخواهد مدارس دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند.

مدار س بنگاه تولیدی نیست که واگذار کنیم

وی خاطرنشان کرد: اگر مدارس دولتی به بخش های خصوصی واگذار شود سطح کیفیت آموزشی پایین خواهد آمد و احتمال سو استفاده ها و رانت خواری ها بالا می رود و مجلس مخالف این واگذاری هاست مگر مدارس بنگاه تولیدی است که واگذار کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص اجرایی نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری اظهار کرد: در خصوص اجرایی نشدن این قانون چند ساله به وزیر بهداشت نامه نوشته و تذکر کتبی ابلاغ کردم و معاون آقای وزیر قول دادند که اجرایی شدن این قانون را پیگیری کنند.

وی گفت: اجرایی شدن این قانون حق قانونی پرستاران است چرا که این قشر پا به پای پزشکان برای بهبودی بیماران تلاش می کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *