استانی 18 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شکست شهرداری تبریز در خانه پیکان / شهرداری ارومیه اقتدار خود را به رخ میزان کشید

آوای ورزقان: شکست شهرداری تبریز در خانه پیکان / شهرداری ارومیه اقتدار خود را به رخ میزان کشید

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۷ در شهرهای تهران و ارومیه آغاز شد که در این دیدارهای تیم‌های میزبان از سد مهمانان خود گذشتند.

در تهران دو تیم پیکان تهران و شهرداری تبریز در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان بناکار اصلا نشانی از تیم مقابل متین نداشتند و در ۳ گیم متوالی مغلوب میزبان خود شدند. شاگردان اکبری برخلاف دور گروهی که در تهران مغلوب شهرداری شده بودند در این دیدار با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ مهمان خود را شکست دادند.

تیم شهرداری که در دور گذشته متین را با اقتدار حذف کرده بود در این بازی اصلا نشانی از آن تیم نداشت و تنها در ست دوم توانست پا به پای این تیم پیش برود.

تبریزی‌ها برای جبران این شکست محکوم به پیروزی در دیدار برگشت خواهند بود. این دیدار چهارشنبه (۲۰ اسفند) در تبریز برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار امروز تیم‌های شهرداری ارومیه و میزان خراسان در سالن مملو از جمعیت غدیر ارومیه و در حضور نزدیک به ۶ هزار هوادار ارومیه‌ای به مصاف هم رفتند که شهرداری در یک بازی کاملا برتر در ۳ گیم مهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

شاگردان سید عباسی در ست اول این دیدار با امتیاز ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند. در ست دوم بازی دو تیم بسیار نزدیک پیش می‌رفت که مصدومیت شهرام محمودی موجب شد تا میزان پایاپای با شهرداری پیش بیاید اما این ست که ماراتن گونه بود در نهایت با برتری ۳۸ بر ۳۶ ارومیه میزبان خاتمه یافت و بالاخره ست سوم نقطه عطف این دیدار بود. شهرداری ارومیه که در دیدار مقابل متین در مرحله گروهی با نتیجه عجیب ۲۵ بر ۹ به پیروزی رسیده بودند در این ست نیز یک نتیجه عجیب دیگر کسب کردند و با اقتدار با نتیجه ۲۵ بر ۱۰ مهمان خود را شکست داده و در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر مهمان را خود مغلوب ساختند.

این دیدار یادآور دیدار رده‌بندی فصل گذشته لیگ برتر والیبال بود و جالب اینکه در آن بازی نیز شهرداری ارومیه با شکست ۳ بر صفر میزان به مقام سوم رسیده بود.

گفتنی است دیدار برگشت این دیدار نیز روز چهارشنبه و همزمان با دیدار دیگر این مرحله در مشهد برگزار خواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *