استانی 27 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با نیلسون مذاکره‌ نکرده‌ایم/به دنبال جذب دروازه‌بان قهرمان لیگ قهرمانان هستیم

آوای ورزقان:با نیلسون مذاکره‌ نکرده‌ایم/به دنبال جذب دروازه‌بان قهرمان لیگ قهرمانان هستیم

به گزارش آوای ورزقان“حسن آذرنیا” در گفت‌گو  آناج ابتدا در خصوص خبر جذب نیلسون کوریا دروازه‌بان تیم پرسپولیس تهران اظهار داشت: باشگاه گسترش فولاد تا به این لحظه با این دروازه بان مذاکره نکرده است و تنها دو پیشنهاد از مدیر برنامه‌های نیلسون و سوشا مکانی دریافت کرده‌ایم که اعلام کردند اگر مایل به جذب این دروازه‌بان‌ها هستید پای میز مذاکره می‌نشینیم.

وی اضافه کرد: دو دروازه‌بان استرالیایی و برزیلی را مد نظر کادر فنی هستند که دو گزینه اصلی ما برای جذب در این پست می‌باشند.

آذرنیا در خصوص این دو دروازه‌بان تشریح کرد: دروازه‌بان برزیلی در لیگ دسته یک این کشور بازی می‌کند و سطح بالایی دارد. در مورد دروازه‌بان استرالیایی نیز این گلر آنته کویچ نام دارد و در تیم وسترن سیدنی بازی می‌کند که سال گذشته با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد و حتی در تیم رویایی لیگ قهرمانان نیز به عنوان دروازه‌بان این تیم انتخاب شد.

سرپرست تیم گسترش فولاد تبریز در خصوص نقل و انتقالات این تیم خاطرنشان کرد: پس از ابراهیمی، پیمنتا و بیاتی‌نیا حضور سید محسن حسینی نیز در تیم قطعی شده است و این بازیکن تنها به علت ۳ اخطاره بودن در لیگ یک نتوانست در مقابل سپاهان به میدان برود.

وی در مورد پیشنهادهای رسیده به جابر انصاری فقط پیشنهاد فولاد خوزستان را جدی دانسته و پیشنهاد بقیه تیم‌ها را در حد حرف توصیف کرد و ادامه داد: این بازیکن تنها از تیم فولاد خوزستان پیشنهاد دارد که این باشگاه نامه‌ای بصورت کتبی برای جذب وی به گسترش فولاد ارسال کرد و درخواست داد تا شرایط خود را برای جدایی انصاری به این باشگاه اعلام کنیم و ما نیز برای اینکه مخالفت خود را با این انتقال ابراز کنیم پیشنهاد معاوضه با اسماعیل شریفات را دادیم که می‌دانستیم با آن مخالفت می‌کنند و حاضر به این معاوضه نمی‌شوند که به همین ترتیب این انتقال کنسل شد.

آذرنیا همچنین در خصوص عدم حضور این بازیکن در دیدار مقابل سپاهان گفت: با توجه به شایعات در مورد پیشنهادهایش، انصاری تمرکز بازی را از دست داده بود و در شرایط بازی قرار نداشت که به همین دلیل کمالوند تصمیم گرفت از وی در بازی با سپاهان استفاده نکند.

وی ادامه داد: با انصاری جلسه‌ای در باشگاه با حضور کمالوند و جمشید خطیبی گذاشتیم که قرار شد این بازیکن همچنان در گسترش فولاد بماند. خود انصاری نیز قول داد با تمام وجود در نیم فصل دوم نیز به تیم کمک کرده و درخشش نیم فصل اول را تکرار کند.

حسن آذرنیا در پایان نقل و انتقالات گسترش فولاد را مثبت ارزیابی کرده و افزود: در خط هجومی تیم با تغییراتی که داده‌ایم در ۵ بازی ۸ گل زده‌ایم که آمار خوبی نسبت به تیم اوایل فصل است و در مقابل ۱۰ گل دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد برای پوشش خط دفاعی نیز باید فکری کنیم و به همین خاطر نیز الان تمرکز خود را در این مورد معطوف کرده‌ایم تا این نقطه از تیم نیز تقویت شود.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *