اسلایدر 10 بهمن 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ارتقا تجهیزات همراه اول چهار روستای دیگر برای استفاده از اینترنت همراه

بهزاد رفیعی رئیس مخابرات شهرستان ورزقان در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان اظهار داشت: با پیگیری های دکتر دهقانی نماینده محترم شهرستان و همت مسؤلین استانی و شهرستانی ارتقا و بروزرسانی خدمات مخابراتی و ارتباطی سرعت گرفته است.

وی افزود: طی هفته گذشته‌ و در ادامه سلسله اقدامات مسؤلین در جهت بهره مندی مناطق روستائی شهرستان از امکانات مناسب مخابراتی. تجهیزات همراه اول روستاهای صومعه دل، دیزج ملک، اره جان و علویق ارتقا یافت تا اهالی این روستاها و مناطق اطراف بتوانند از اینترنت همراه بهره مند گردند و با سهولت بیشتر به شبکه اطلاعات دسترسی داشته باشند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان‌ ورزقان به آوای ورزقان گفت: به لطف پیگیری‌های بی وقفه انجام گرفته شده از طرف دکتر دهقانی نماینده محترم و پشتکار و تلاش شبانه روزی مسؤلین امر، بیشتر مناطق روستایی شهرستان از پوشش تلفن و اینترنت همراه بهره مند شده اند و توانسته اند با توجه بر شرایط موجود و با دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، نیازهای آموزشی، اداری و … خود را با سهولت بیشتر و کیفیت بهتر مرتفع سازند.

وی همچنین عنوان کرد چندین سایت دیگر نیز در حال احداث است که با بهره‌ برداری از آنها، اهالی بیشتری به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از خدمات بروز مخابراتی بهره مند خواهند شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *