تولیدی 01 خرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مقاومت ۱۱ روزه «فتح کبیر» است

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان به مناسبت پیروزی مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: آنچه در این ۱۱ روز رخ داد، جهاد دلاورانه و مقتدرانه ملت عزیز و مقاومی بود که با جهاد و صبر بی‌نظیر خود الگویی از استقامت و پایمردی را به جهان عرضه کرد.

وی ادامه داد: شما بار دیگر ثابت کردید ملتی که به سلاح ایمان، جهاد، صبر و تقوا مجهز است در برابر قدرت های مادی پیروز است و مغلوب ستمگران نخواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان با تاکید بر اینکه نصرت مقاومت فلسطین، پیروزی اسلام ناب محمدی است، تصریح کرد: شما اکنون دست برتر را در برابر رژیم صهیونیستی دارید. شما هیبت ارتش صهیونیسم و گنبد پوشالی را به سخره‌ گرفتید و آسیب‌پذیری غاصبین را به تصویر کشیدید. به راستی که خانه عنکبوت سست‌ترین خانه‌هاست. شما پوسیدگی درونی رژیم صهیونستی را که سال‌ها با بزک تبلیغات و سیاست‌های مزدوران رسانه‌ای انکار شده بود،‌ در صحنه‌ عمل به همه نشان دادید.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی با بیان اینکه به یاری خداوند از امروز فصل جدیدی در معادلات آزادی قدس شریف آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: اکنون میدانی جدید،‌ پیش روی شماست که با توکل، صبر، تدبیر و جهاد فداکارانه‌ به دست آمده است و نویدبخش حیاتی دوباره به آرمان فلسطین و امیدی برای مردم مستضعف جهان است.

وی افزود: اکنون دنیا می داند پیروزی مقاومت ۱۱ روزه فتح کبیر است و رژیم صهیونیستی پس از درگیری‌های اخیر هرگز آن رژیم سابق نخواهد بود. کهنه زخم‌های صهیونیست‌ها تازه سر باز کرده است و این زخم‌ها به زودی زوال این رژیم کودک‌کش را حتی زودتر از آنچیزی که در تصور ماست رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد شهدای عزیز جبهه مقاومت به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی این پیروزی را به ملت شریف فلسطین، ساکنان غزه مستحکم و همه مجاهدین جبهه مقاومت و فرمانده کل قوای جبهه مقاومت امام خامنه‌ای عزیز و مردم بصیر ایران اسلامی و شهرستان ورزقان تبریک و تهنیت می‌گویم.

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان در پایان سخنان خود گفت :کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۱روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته به طور اجماع با آتش بس موافقت کرد.

وی ادامه داد: این آتش بس از ساعت ۲ بامداد روز جمعه، میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شد و ملت فلسطین پیروزی مقاومت را جشن گرفتند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *