استانی 07 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همگی باید تابع ولایت باشیم/ رافت اسلامی برای سران فتنه به خوبی مدیریت شده است

آوای ورزقان:همگی باید تابع ولایت باشیم/ رافت اسلامی برای سران فتنه به خوبی مدیریت شده است

به گزارش آوای ورزقان،محمد باقری بنابی در گفت و گو با  آناج با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی، گفت: در حماسه نهم دی، مردم شریف و انقلابی در جهت دفاع از ارزش های اسلامی و ایرانی قیام کردند و زمانی که دیدند دشمنان نظام و اسلام به خصوص آمریکا در صدد سوءاستفاده از فرصت های به وجود آمده در کشور است به پا خواستند.

وی ادامه داد: اشتباهاتی که در انتخابات سال ۸۸ اتفاق افتاد و برخی کاندیداها چه در حین مناظرات و چه بعد از اعلام رای گیری به بعضی از مسائل ایراد گرفتند، مسائل کاملا داخلی در کشور بود که برخی از دشمنان نظام و ایران اسلامی از اینفرصت ها سعی کردند استفاده کنند و تصورشان این بود که با استفاده از این فرصت های به دست آمده به قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران می توانند استفاده کنند ولی نمی دانستند همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند و به هر کسی که رای دادند همگی پیرو ولایت فقیه و نظام بودند.

وی اضافه کرد: لذا مردم وقتی دیدند دشمن سعی دارد از اتفاقات داخلی کشور برای پیشبرد اهداف خود سوءاستفاده کند وارد صحنه شدند و توانستند دشمنان نظام چون آمریکا، اسرائیل و انگلیس را بر سر جای خود بنشانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار آناج با بیان اینکه رأفت اسلامی مورد نظر نظام توسط رهبر انقلاب اسلامی به خوبی مدیریت شده است، بیان کرد: رهبری توانستند قضیه فتنه سال ۸۸ را به خوبی جمع کنند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی باید در این قضیه ورود پیدا کند و عواملی را که در حین مناظرات و بعد از اعلام رای گیری با دادن بیانیه ها دعوت به حضور در خیابان ها و شورش و اعتراضات خیابانی کردند را محاکمه کند.

وی افزود: خود مقام معظم رهبری نیز باید در این زمنیه با توجه به مقتضیات زمانی ورود پیدا کنند.

باقری بنابی تصمیم گیری در مورد محاکمه سران فتنه ۸۸ را متوجه مطالبات مردمی ندانسته و اظهار کرد: با در نظر گرفتن منافع ملی در زمینه محاکمه سران فتنه باید خود نظام تصمیم بگیردو پای مردم را در این قضیه وسط کشیدن اصلا مناسب نیست و نباید در این قضیه مردم را یک طرف بگذاریم و بعضی مسوولان را در طرف دیگر.

وی در پایان با بیان اینکه همه ما باید تابع ولایت فقیه باشیم، بیان کرد: بگذاریم خود مقام معظم رهبری این قضیه را مدیریت کند چنانکه تا به حال نیز این قضیه را به صورت کاملا بی نظیر مدیریت کرده اند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *