اسلایدر 20 تیر 1395 - 8 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

از مرکز پژوهش‌های مجلس خواسته‌ام FATF را بررسی کنند/ اگر خواسته‌های دشمن را عملی کنیم آنان پیش‌روی می‌کنند

به گزارش آوای ورزقان، رضا علیزاده در گفت‌وگو با آناج با ابراز بی‌اطلاعی از مفاد توافق ایران و FATF، اظهار کرد: تاکنون جزئیات توافق به اطلاع نمایندگان نرسیده است، در جلسه‌ای که با معاون وزیر اقتصاد داشتم، وی موضوع را مطرح کرد و آنطور که این مقام مسئول گفت، توافق مزایایی نیز دارد که از جمله‌ی آنها بهبود فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشور می‌باشد.

وی افزود: جزئیات این توافق تاکنون به بیرون درز نیافته اما بنده از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس درخواست کرده‌ام تا موضوع را بررسی نمایند و گزارشات نهایی را به سمع و نظرم برسانند.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا بررسی حساب‌های مردم توسط سازمان کارگروه اقدام مالی امری قابل قبول است یا خیر، بیان داشت: در این بررسی‌ها باید تمام جوانب موضوع در نظر گرفته شود، در برخی برهه‌ها اقدامات عجولانه باعث برهم ریخته شدن همه مسایل می‌گردد که خروجی مناسبی را نیز در پی ندارد.

وی تصریح کرد: حریم خصوصی مردم باید رعایت شود و برای بررسی حساب‌ها نیازمند یک برنامه جامع و کامل هستیم.

نماینده مردم ورزقان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا چشم‌پوشی از جبهه مقاومت در چارچوب توافق بانک مرکزی با FATF برای نمایندگان قابل قبول است، تاکید داشت: حمایت از نیروهای جبهه مقاومت جزو برنامه‌ها و اصول اساسی نظام است و ما به هیچ وجه حمایت خود را از مظلومان قطع نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله حمایت از تروریسم تنها بهانه‌ای برای تحریم ایران است، در برجام ما به تعهدات خود عمل کردیم و آنان دبه درآوردند، هسته‌ای را قبول نمودیم و تروریسم را پیش کشیدند، اگر آن را هم مورد پذیرش قرار دهیم فردا موشک را بهانه خواهند کرد و بعد از آن نوبت حقوق بشر، اصل ولایت فقیه، شورای نگهبان و اسلامی بودن نظام خواهد رسید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با بیان اینکه ما باید در عرصه دفاعی خود را تقویت کنیم، ابراز داشت: مسلمانان و مسئولین باید در برابر خواسته‌های دشمن مقاومت کنند، اگر ما عقب‌نشینی کنیم آنان پیش‌روی خواهند کرد چراکه جاه‌طلبی و زیاده‌خواهی دشمنان پایان ناپذیر است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *