اسلایدر 29 مهر 1396 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کسانی که داعش را وجود آوردند ایران را تروریستی می نامند/همه سپاهی هستند

به گزارش خبرنگار آوای ورزقان،حجت الاسلام مهدوی در خطبه های نماز جمعه  شهرستان ورزقان، حمایت از مردم مظلوم یمن را یک امر ضروری دانسته و گفت: حمایت از مردم مظلوم یمن و میانمار یکی از وظایف مسلمانان می باشد؛ زیرا ما شیعه هستیم و امام حسین(ع) نیز  در راه حمایت از مظلومین به شهادت رسیده اند و این عاشورا، ماه صفر و اربعین بخاطر برپایی ندای مظلومان است.

وی همچنین توجه بیشتر به مسائل تبلیغ اسلام را یکی از اهداف اجلاس منطقه ای علمای بلاد که با حضور مدرسین حوزه های قم  و شمال غرب کشور عنوان کرد و گفت: امروزه باید برنامه های فرهنگی مسجد محور باشند و کانون های مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج باید با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و اعتقادی  در مساجد،  جوانان را جذب مساجد کنند تا از هرگونه آسیب های اجتماعی دور نگه داشته شوند.

وی در ادامه به اظهارات گستاخانه رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و جمهوری اسلامی، دیوانه وار حرف زده و ملت ایران را ملت تروریست عنوان کرده است،درحالی که آمریکا داعش را به وجود آورده است و همچنین ترامپ خواستار بررسی مسائل موشکی و دفاعی ایران و برگزاری مذاکره مجدد شده است .ولی می داند  که ملت ایران زیربار زور نمی رود و دشمن خود را خوب می شناسد.

مهدوی به بیانات رهبرمعظم انقلاب که خطاب به ملت شریف ایران بود اشاره کرد وگفت: شما توقع دارید آمریکا از آن نیرویی که جلوی داعش ایستاده است عصبانی نباشد؟ عصابی اند چون امروز جمهوری اسلامی ایران توانسته نقشه هایشان را در لبنان، سوریه و عراق بهم بزند. به برکت خون شهدای مدافع حرم و مقاومت اسلامی ، در منطقه شکست خورند، این نفوذ معنوی جمهوری اسلامی ایران است . در همه پرسی کردستان عراق  بلافاصله بعد از اشاره رهبری سردار سلیمانی در منطقه حضور مناطقی را به دولت عراق تحویل داد مردم یقین بدانند که امریکا این بار هم از ملت انقلابی ایران تودهنی و شکست خواهد خورد.

امام جمعه ورزقان در ادامه گفت: از رئیس جمهور ، وزیر خارجه  و تمامی مسئولین دولتی که گفته اند سپاه محبوب ملت ایران است جای تشکر دارد. همه ما سپاهی هستیم.  زیرا سپاه ، دولت و مردم همه یکی هستتند و همه ما وحدت داریم و دشمنان نمی توانند بین این سه قوه اختلافی بندازند

مهدوی به فرمایشات رهبرعظیم الشأن انقلاب در دیدار با نخبگان اشاره کرده و اظهارداشت: نمی‌خواهم وقت را صرف پاسخگویی به اباطیل و یاوه‌گویی رئیس‌جمهور بی‌چاک و دهن آمریکا کنم، این ضایع کردن وقت است که انسان بخواهد پاسخ او را بدهد و اگر ترامپ بخواهد برجام را برهم بزد ما آنرا تکه تکه می کنیم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ایران به قدرتی رسیده است که رئیس جهمور ابرقدرت دنیا ۲۰ دقیقه وقت می گذارد و همه وقتش را علیه ایران حرف میزد.

مهدوی در پایان  از شهرداری ورزقان و خیرینی که در راستای تجهیز و بازسازی غسال خانه این شهرکمک کردند تقدیر و تشکر کرد و گفت: غسالخانه ورزقان دارای مشکلات عدیدی بود که به همت شهرداری ورزقان و خیرین تجهیز و  بازسازی شده است و امیدواریم مشکل آرامستانها و غسال خانه های منطقه  مورد توجه ویژه مسئولین زحمتکش شهرستان از جمله فرماندار،یبخشداری و سایر مسئولین قرار گیرد تا مردم مشکلاتی در این زمینه نداشته باشند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *