اسلایدر 31 شهریور 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

جنگ تحمیلی هشت‌ساله جنگ اندیشه‌ها بود/ شهدای هشت سال دفاع مقدس برای مردم کشور الگو هستند

فرماندار ورزقان گفت: هشت سال دفاع مقدس جنگ خاک نبود بلکه دفاع یک ملت از اندیشه‌ها و تفکرات اسلامی خود بود.

به گزارش آوای ورزقان، حسن یحیوی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ورزقان که مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد؛ جنگ تحمیلی هشت‌ساله را جنگ بین تفکرات دانست و اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا همواره در فکر منافع خود بوده و در این راه هر اقدامی علیه بشریت انجام داده و می‌دهد.

وی افزود: ۴۰ سال پیش جمهوری اسلامی ایران با الهام از نهضت سرخ عاشورا و با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با تفکر ضد سلطه‌پذیری و عدالت‌طلبی شکل گرفت و استکبار بروز چنین تفکری در تضاد با منافع خود می‌دید با حمایت از صدام و رژیم بعث عراق درصدد مقابله با جمهوری اسلامی و براندازی این نظام مقدس برآمد.

یحیوی با اشاره به اینکه نبرد بین حق و باطل از ابتدای خلقت همواره وجود داشته و بعدازاین نیز وجود خواهد داشت، تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس مردم ایران اسلامی با کمبود امکانات ولی در سایه وحدت و همدلی و تحت هدایت‌های فرمانده معظم کل قوا توانستند به پیروزی دست‌یافته و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک کشور به اشغال دشمن درآید.

وی با تأکید بر اینکه جنگ استکبار علیه جمهوری اسلامی تمامی ندارد و از شکلی به شکل دیگر تغییر می‌یابد تصریح کرد: دشمن امروز با جنگ اقتصادی و فرهنگی به دنبال آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بدون شک با هدایت‌های مقام معظم رهبری مردم فهیم و غیور ایران اسلامی بار دیگر به‌سلامت از این وادی عبور خواهند کرد.

فرمانده سپاه ورزقان گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس برای مردم الگو هستند

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورزقان نیز در ابتدای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان ورزقان با تأکید بر حفظ ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و تلاش برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری را قطب‌نما برای مسیر حرکت انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس برای مردم کشور الگو هستند گفت: مقاومت، استقامت و عدم تبعیت از دشمن رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی است و مسئولین کشور باید الگو قرار دادن شهدا و ادامه راه شهدا برای اعتلای ایران عزیز تلاش نمایند.

سرهنگ پاسدار موسی صفی زمینه‌سازی برای بروز استعدادهای جوانان و استفاده از ظرفیت‌های جوانان را راهکاری مؤثر برای توسعه کشور و غلبه بر مشکلات موجود قلمداد کرد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *