استانی 21 اسفند 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همشهریان هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند/شهرستان ورزقان همانند سایر شهرهای استان آلوده به ویروس کرونااست

دکتر مهرداد رباطی مدیر شبکه بهداشت ودرمان ورزقان در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان گفت: ورزقان با دو مورد آزمایش مثبت و آلوده به ویروس کرونااست.

وی در ادامه گفت: اگر همشهریان هشدارهای بهداشتی را رعایت نکنند احتمال افزایش افراد آلوده به مثبت دور از انتظار نیست بنابر این کرونا جدی است و با هیچ کسی شوخی ندارد.

رباطی افزود:با توجه به افزایش آمار استانی و کشوری موارد مثبت به کرونا و از طرفی با نزدیک شدن به اوج بیماری که از اول فروردین ماه ۹۹ اتفاق خواهد افتاد برای شهرستان هم نگران کننده است و تا زمانی که همشهریان موضوع را جدی نگیرند و به هشدارهای بهداشتی عمل نکنند این ویروس جان مردم را هدف قرار خواهد داد.

مسئول سلامت شهرستان خواهش عاجزانه از همشهریان کرد: تا حضور در تجمعات و ترددهای غیر ضروری و شب نشینی در مغازه های روستایی جدا خودداری نموده و تا اطلاع ثانوی خودشان را در منزل قرنطینه کنند تا از آلوده شدن به ویروس کرونا جان خودشان را ایمن قرار دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ورزقان ادامه داد: تمهیدات لازم برای درمان بیماران سرپایی کرونا درشهرستان اندیشیده شده لذا از تمامی ادارات شهرستان درخواست داریم پای کار بیایند شبکه بهداشت را تنها نگذارند تا بتوانیم با کمک همدیگر از این بحران عبورکنیم.

رباطی در پایان اظهار داشت همکاران پرتلاش و مدافعان حوزه سلامت که بی منت به مردم شریف شهرستان خدمات ارائه میدهند قدردان این بزرگواران هستم.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *